بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تفاوت های آبمیوه گیری و مخلوط کن

تفاوت های آبمیوه گیری و مخلوط کن

این یک تصور اشتباه است که آبمیوه گیری و مخلوط کن شبیه هم هستند و تفاوتی ندارند این امر منجر به سردرگمی بین خریدارانی می شود که میخواهند میوه های خود را آب بگیرند و به راحتی در یک لیوان جای دهند .

 

 

حالا میخواییم در مورد تفاوت های آبمیوه گیری و مخلوط کن بیشتر بدانیم با ما همراه باشید :

آبمیوه گیری و مخلوط کن دو دستگاه بسیار متفاوت هستند و با دو هدف کاملا متفاوت . بله هر دوی آنها میوه های خوشمزه و سبزیجات را به یک نوشیدنی مغذی و خوشمزه تبدیل می کنند اما نحوه انجام آن و نتیجه نهایی اصلا یکسان نیست .

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

یک آبمیوه گیری فیبر میوه یا سبزیجات را از آب آن جدا میکند و فقط آب میوه را برای نوشیدن به جا میگذارد و تفاله دور ریخته می شود .

و به این معنی است که شما میتواند میوه یا سبزیجات بیشتری را در هر لیوان بریزید و تمام ویتامین ها و مواد مغذی را به راحتی و قابل هضم ترین شکل ممکن دریافت کنید .

اما یک مخلوط کن کل میوه یا سبزیجات از جمله فیبر آن را پردازش میکند این باعث می شود یک نوشیدنی غلیظ تر (معمولا اسموتی نامیده می شود) که صد البته هضم آن بیشتر طول میکشد داشته باشید البته هنوز مواد مغذی را هم در این روش دارید اما با سرعت بسیار کمی جذب می شود .

همانطور که پیداست با این روش و با این دستگاه اشتهای شما بر طرف می شود و برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید .

 

آبمیوه گیری یا مخلوط کردن کدام یک برای سلامتی شما مفید تر است؟

بسیاری از علاقه مندان به مخلوط کن به شما می گویند که آبمیوه گیری برای شما مضر است در حالی که یه دسته بر این باورند که آبمیوه گیری بهترین روش برای تامین تمام مواد مغذی مورد نیاز است

حقیقت این است که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد هر دو دستگاه مزایا و معایبی دارند که هر دو باید جایگاه خود را در آشپزخانه ایرانی داشته باشند .

برخی از مزایا مخلوط کن :

·        بدون زباله :

یک مخلوط کن هر آنچه که در آن قرار داشته باشد را پردازش می کند هیچ ضایعاتی وجود ندارد که در انتها دور ریخته شود

·        جذب انرژی آهسته تر

فیبر موجود در نوشیدنی هضم را کند می کند به طوری که انرژی به آرامی و به طور مساوی آزاد می شود . این افزایش و پایین امدن قند خون جلوگیری می کند و به این معنی است که بعد از نوشیدن اسموتی احساس سیری بیشتری خواهید کرد

·        به هضم غذا کمک می کند :

فیبر موجود در میوه ها و سبزیجات از طریق سیستم گوارشی شما عمل می کند ، مانند یک جارو عمل می کند که آن را تمیز می کند. این به دفع سموم کمک کرده و دفع منظم را تشویق می کند.

 

برخی از مزایا آبمیوه گیری :

·        جذب سریع

وقتی آبمیوه و سبزیجات خود را آب می گیرید ، تمام تفاله های فیبری قابل هضم را دور میریزید . آبمیوه با ویتامین و مواد معدنی به راحتی توسط بدن شما جذب می شود .

·        هضم آسان

محتوای مایع آبمیوه بر روی سیستم هضم شما آسان است زیرا فیبر از بین رفته است. اگر مشکلات گوارشی دارید ، این می تواند یک راه عالی برای استراحت سیستم بدون از دست دادن هیچ ماده مغذی ضروری باشد.


تگ ها :   آبمیوه گیری
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده